Sunday, June 24, 2007

 

hayal gücünü kaybeden adam

yaşlı bir adam gördüm sahil kenarında,üzüntülü olduğu her halinden belliydi. yanına gitmek istemedim önce, kimdir ,nedir , ne değildir... ama sonra dayanamadım hareketlendim adama doğru, sordum amca neyiniz var diye ? donuk gözlerle ve kesin bir cevap verdi;"hayal gücümü kaybettim" dedi. artık hiçbir şey hayal edemiyorum, torunlarım masal istediğinde ne anlatacağım ben, cennet nasıl bir yerdir nereden tahmin edeceğim, kim yazacak bundan sonra yazılarımı gazeteye, düşünsene evlat macellan'ın, einstein'ın, edison'un hayal gücünü kaybetmiş olduklarını; gerçi dünya yine döner, atom bombasını birileri yine patlatır, geceleri olunca lambalar yine yanardı ama benim torunlarıma masalı kim anlatacak şimdi? acaba gazeteye ilan mı versem? desem hayal gücümü kaybettim, yaşama sevincimi bulan olursa nolur bana getirsin, ya kötü niyetli birileri bulursa? o zaman masallarda hep canavarlar kazanmaz mı, gökgürültüsü, şimşek korkutunca çocukları sarar mı onları, hergün gazete alanlar nasıl inanırlar paranın herşeyden önemli olduğuna, düşünsene evlat sen kaybetseydin hayal gücünü nasıl yazardın bu yazıyı ?

Emre GONLUSEN

Comments:
dünyayı kurtaran adam :) serisinden galiba...hayaller kurmak ve gerçekleştiğine şahit olmak...Gerçekleşmeseler bile "hayal kuruyorum yaaa" diyebilmek, onları özümsemek , güzel! O'na şükretmeliyiz, verdiklerinden dolayı :)
 
Bunlari bosverde olum transfer fln yok mu ya
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?